sobota 8. září 2012

Někdy věci nedopadnou tak, jak si je naplánujete.

Abych se přiznala, docela jsem se těšila na září. Matýsek nastoupí do školky, najde si kamarády, krásně se vyřádí, vyhraje si. Budeme se na sebe těšit a po návratu ze školky něco společně podnikneme. Já budu mít dopoledne více klidu na péči o Šimonka, čas na domácnost, která už o pořádný úklid přímo žadoní, a možná se konečně dostane na nějaké to tvoření, když bude miminko spinkat. Nakoupila jsem látečky od Melluzínky a objednala jsem si u Ivanky zářijový kurzík s názvem Pillow Party na stránkách Bellet.

A teď přišla ta realita. Protože nemá prcek stále vyzrálý imunitní systém, odmítli mi ho opět naočkovat. Mělo to být začátkem srpna, pak koncem, ale teď v září mi to odmítli už potřetí. To znamená, že naše sedmi měsíční mimčo je stále bez základního očkování hexavakcínou a Prevenarem. Proto jsme museli změnit plány a Matýskův nástup do školky se musí odložit na neurčito. Dokud nebude mít bráška základní očkování, nemůžeme ho poslat do školky, kde, co si budeme povídat, se to bacily jen hemží. Měla bych strach, že něco přinese domů a měli bychom zase zbytečně o starost navíc. Ani doktoři mi to moc nedoporučili.......:-(

Tím moje plány utrpěli povážlivou trhlinu. No co, to je život, řekla jsem si. Třeba to nějak vykoumám a nějaký čas na tvoření si přeci jen urvu. Ta domácnost bude muset počkat....:-D Ale to ještě nebyl zdaleka konec našich strastí.

V sobotu měl prcek nějaké dýchací obtíže a slabý záchvat, při kterém se dusil. Okamžitě mě napadlo, že jde o záchvat epilepsie, což se bohužel u takhle nezralých novorozenců občas stává. Můj svět se opět zhroutil jako domeček z karet a probrečela jsem dva dny v kuse. V nemocnici si nás pěkně prohlédli a rovnou si nás tam nechali na pozorování. Brali mu krev, moč, dělali mu sono bříška, přišel na konzultaci neurolog. Snad šlo jen o problém s refluxem, kdy se mlíčko ze žaludku vrací do jícnu a miminko ho občas vdechne, což vyvolá takový záchvat, kdy nemůže dýchat. Co vám budu povídat. Byla jsem vyděšená k smrti. Doufám, že šlo jen o takovou maličkost a neprokáže se později něco horšího. Myslete na nás....:-)

Tohle už jsem nechtěla zažít. Užili jsem si toho po jeho narození až nad hlavu.
Snad jsme si tu smůlu tímhle vybrali.


Pohled na prcka v nemocniční postýlce je strašný. Nemohla jsem spát. I když byl pro jistotu napojený na přístrojích, měla jsem o něho strach a pořád jsem ho kontrolovala. Navíc tam v noci naříkaly dětičky v ostatních pokojích, že je něco bolí. Bylo mi příšerně, každou maminku musí tohle drásat.

Na tohle už se kouká lépe, že? Fotečka z druhého dne.


Po návratu z nemocnice na mne doma čekal balíček od Belletkovic, takže veliká radost....:-)

Když jsem naživo viděla ten charm pack podzimních láteček od Mody, zamrzelo mne, že jsem si nekoupila více. Jsou to fakt úžasné barvičky a vzory.


Ty příšerkové látečky jsou moc krásné....mají nádherné syté barvy.


Jsou tak roztomilé....:-)


Samozřejmě jedna autíčková.


Děkuji, pokud jste dočetli až sem. Moc mě mrzí, že se nemůžu účastnit kurzu Pillow Party, ale všechny aktérky sleduji a kochám se tím, co vytvořily. Je to taková malá náplast na to, že já sama tvořit nemůžu.

9 komentářů:

  1. Chudáček malý.... a ty to ještě tak drasticky popíšeš
    Ta příšerková látka je fakt úžasná, ta se mi líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Monika hlavu hore , všetko zlé sa raz obráti na dobré len to chce čas .Držím Vám palčeky a prckovi želám veľa, veľa zdravia má užasnú maminku všetko spolu zvládnete.

    OdpovědětVymazat
  3. Budu na vás myslet, neboj, dopadne to dobře! Pocity z nemocnice, kde je v postýlce malý prťousek, moc dobře znám, s každým dítětem jsem si tam pobyla několikrát a naštěstí vše dobře dopadlo i přes všechny strachy... Držím palce!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak snad to opravdu nebude nic horšího. Matýsek si školky ještě užije. A koukám, že na řádění se šitím máš pěkné zásoby i pomůcky. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zásoby materiálu a pomůcek mám.....sedím tu....koukám na ně.....:-/

      Vymazat
  5. Moc držím palce ať je co nejdříve dobře a jste v pořádku ... a moc Ti děkuji za Tvé návštěvy i komentáře ... opravdu moc ...

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, přeju, ať jste zdraví a držte se.

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Moni, moc na Tebe myslím a přeju brzkou normalizaci, s tím očkováním je to pech ( ale zas takhle si jakékoliv riziko minimalizuje) a se školkou bych mohla vyprávět - od ledna jsem dala 3letého Fandu a musela se vrátit do práce. CHorobek jsme měli nepočítaně neustálé kolečko - krk, ucho,nosohltan,průdušky,ucho,rotaviry,zase krk,zase prudušky ale o prázdninách byl jak rybka :-)
    neboj, ono se to nejhorší přežene, uteče to jako voda. Jistě tě to stojí spoustu sil a trpělivost, chce to odvahu, sílu a udržet se v pohodě je určitě někdy moc těžké .Moc držím palce a přeju ať jste vpořádku, malej cvrčínek je krásnej. Matýsek si školku určitě užije třeba na jaře, věř mi že skolka a podzim je fakt špatná kombinace, bacily se to jen hemží. tak se opatrujte a držte se !!! a dlouhé zimní večery ...binec nebude tak vidět :-) bude šero, pohádky na youtube pro starší klučíky...pro tatínka čajíček a buchta a maminka se zašije k šicímu stroji - já se teď taky moc nezašívám,no,kvůlivá podobným starostem jen o rodiče, takže ti tak nějak rozumím.
    Opatruj se moc
    papa
    J.

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji všem....vaše milé a povzbudivé komentáře mi dělají dobře na dušičce.....každý občas potřebuje trochu povzbudit, pohladit třeba jen slovy.....díky....:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře....:-)